2014年6月15日 星期日

[難波章浩、上田剛士][噬神者2][片頭曲] F.A.T.E 中文歌詞

前言
  有關於噬神者,筆者只玩過一代,除了複雜交錯的劇情外,印象最深的就是各種半球,角色服裝帶來的強烈衝擊至今依然不減風采。二代在這方面也不差,可惜的是等到移植版上市時,我手中的PSP已經轉手,實在很希望萬代南夢宮能有轉戰其他平台的計畫。

如果對筆者的創作有興趣的話,別忘了幫右側的粉絲團按個讚,隨時接收最新消息喔! >>>


原版



I can see you
我能懂你
I can feel you
我瞭解你
Cause I know you for too long
因為我們相識已久
Your submission
你的謙遜
Your ambition
你的野心
I don't know why things go wrong
而我不懂為何一切走調至此
Saw you rise up
看你奮起
Saw you fall down
看你殞落
Now I see you're not too strong
你現在看來如此虛弱
We were younger
我們曾年輕
We were closer
我們曾關係緊密
Why we never walk along?
為何我們從未並肩而行?

#1
Wanna know why
我想知道答案
Wanna know your fantasy
想瞭解你的夢
Hope it's not too late
希望一切來得及
Tears falling from your eyes
你潸然淚下
No it's no fate
這不是命中註定
Wanna know why
我想知道答案
Wanna know your fantasy
想瞭解你的夢
Hope it's not too late
希望一切來得及
Wipe your tears from your eyes
將淚從你眼眶中抹去
And stand still on your feet
讓你把持住自己
We're here to stay
我們要活下去
#1

Now I see you
現在我懂你
Now I feel you
現在我瞭解
There is something I don't know
你有些我所不知的秘密
Your reaction
你的反應
Your destruction
你的毀滅
There is something you wanna show
你想表達某些事情
Saw you fight it
看著你拼鬥
Saw you lose it
看著你敗陣
Do you want to let it go?
你不想管了嗎?
We have grown up
我們長大了
And we broke up
然後分手
Then we started to walk alone
開始分道揚鏢

#1repeat

We're here to stay X3
我們要活下去

沒有留言:

張貼留言