2016年2月24日 星期三

[Xandria] Sisters of the Light 中文歌詞

前言  
  本曲應該算是筆者對內容很沒有想法的一曲,只是純粹地受到曲風裡一些稀有的小元素吸引,硬要說的話應該就是對主唱的唱法轉換有點興趣吧。

如果對筆者的創作有興趣的話,別忘了幫右側的粉絲團按個讚,隨時接收最新消息喔! >>>


原版

Nightcore版



Follow me through the night
跟隨我穿梭黑夜
We are sisters of the light
我等乃光之姊妹

#1
Follow me through the night
跟隨我穿梭黑夜
We are sisters of the light
我等乃光之姊妹
We are daughters of sin
亦是原罪之女
We are laughter in the wind
又或風中的歡笑者
Follow me through the night
跟隨我穿梭黑夜
We are sisters of the light
我等乃光之姊妹
We are wild, we are free
我們狂野又自由
Through the darkness follow me!
穿越黑暗跟隨我!
#1

I am here to break the silence and
我來此打破那寂靜
I want you to be the voice of mine
我要你來替我發聲

Follow me Follow me Follow me now
跟隨我......跟隨我......跟隨我吧

#1 repeat

You alone, you can let time stand still and
你孤單,你使時間凍結
You create the missing element
你創造那遺失的元素

We're the fires of hell
我等乃地獄惡焰
We're the deep rough sea
亦或是蒼藍深海
We're the stormy air
甚或者狂嘯颶風
We are we
我等乃光之姊妹
We're the ashes of time
可為時間的碎片
And we are banshee
我等就是女妖
Through the darkness, sisters,
穿越黑暗,姊妹
Follow me!
跟隨我!

Follow me Follow me Follow me now
跟隨我...跟隨我...跟隨我吧

#1 repeat

We are sisters of the light
我等乃光之姊妹

沒有留言:

張貼留言