2017年5月7日 星期日

[NerdOut][Gang Beasts] Rock Yo Body 中文歌詞

前言
  Gang Beasts是一款以輕鬆走向為主的多人競技遊戲,遊戲的目標與主軸都很明顯,設法打暈或誘使你的敵人掉落場外或被各種地圖機制淘汰,玩家沒有辦法直接地解決掉對手,所以也不必擔心會有被打死就結束的情況。

  不過上述幾點與當初放出的預告片倒是呈現兩個極端。在當初的預告片裡,其實該遊戲應該是有更明確的遊戲目標,不過後來因為製作經費以及各種考量就轉變成現在這種小品的MOBA類型遊戲,不過因為市場上此類作品尚為少數,所以反而成為該類的代表者之一。

如果對筆者的創作有興趣的話,別忘了幫右側的粉絲團按個讚,隨時接收最新消息喔! >>>


原版



I find it so amusing.
我發現這如此有趣
The way my  body moves.
我擺動身體的方式
I don't know what I'm doing, no!
我根本搞不清在幹嘛,喔不!

This game is so confusing.
這遊戲讓人充滿疑惑
How do I always lose.
我怎麼老是成為輸家
The sign of death is looming, oh!
死亡的預兆忽隱忽現,喔!

#1
Wiggle. x4
搖哩
What you gonna do?
你要怎麼辦?
Wiggle. x4
搖哩
When I'm coming after you.
當我為獵殺你而來
Wiggle. x4
搖哩
I'm going insane, yeah!
我就快陷入瘋狂,耶!
#1

#2
You know I'll win the fight.
你知道我會成為贏家
Swinging left and right.
左搖右擺打趴全場
Wiggle. x4
搖哩
What ya gonna do?
你要怎麼辦?
Wiggle. x4
搖哩
When I coming after you.
當我為獵殺你而來
#2

Rock your body. x2
搖擺你的身體
I'm about to rock yo body.
我將會痛扁你一頓
Rock your body.
搖擺你的身體
I'm about to rock yo body.
我將會痛扁你一頓

Give you a crazy beating,
瘋狂地扁你一頓
and throw you off the map,
再把你丟出地圖外
and wait the train you're leaving, oh!
等火車帶著你離開,喔!
You know I'm up to something,
你知道我在尋找機會
strike with a sneaky attack.
偷偷地給你來上一拳
You'll never see it coming, no!
你永遠都無法預測,喔不!

#1 repeat

#2 repeat

Rock yo body. x2
搖擺你的身體
I'm about to rock yo body.
我將會痛扁你一頓
Rock yo body.
搖擺你的身體
Yeah yeah gonna rock yo body.
耶~我會來痛扁你
Rock yo body.
搖擺你的身體
Yeah yeah gonna rock yo body.
耶~我會來痛扁你

Don't stop, get it, get it.
別停步,衝阿,抓住勝利
Smack it, Kick it, Punch it, Hit it.
扁他、踢他、揍他、打他
Welcome to beef city.
歡迎來到拳頭說話的城市
Getting knocked out,
如果輕忽大意
if you acting silly.
就等著被扁成豬頭

You feel down?
你覺得難過?
Oooh, that's a ptiy.
喔,那還真可憐
Gotta keep it going.
事情還是得繼續
Don't stop this party.
不要中止這亂鬥派對
Raise my fist.
舉起我的拳頭
Gonna shake like this,
像這樣給你來上一拳
if I get my hands on ya.
當我舉起雙手
I'm a rock yo body.
我就是痛扁你的代表

#2 repeat

Rock yo body. x2
搖擺你的身體
Yeah yeah gonna rock yo body.
耶~我會來痛扁你
Rock yo body.
搖擺你的身體
Yeah yeah gonna rock yo body.
耶~我會來痛扁你
Shake...
搖擺......

沒有留言:

張貼留言