2015年7月5日 星期日

[Escape the Fate] One for the Money 中文歌詞

前言
  筆者很難不去猜想,Escape the Fate是不是為了演唱會的開場曲而特地去寫這麼一首歌出來,內容完全就是主唱在台上開唱前會對台下喊的話,非常適合在需要帶起氣氛或轉換心情的時候一聽。

如果對筆者的創作有興趣的話,別忘了幫右側的粉絲團按個讚,隨時接收最新消息喔! >>>


原版

Nightcore版



#1
Are you ready? x4
你準備好沒?
Let's go!
來狂歡吧!
#1

Everybody in the world are you with me?
大家準備好跟著我的節奏沒?
It's too late to try to run, we run the city
想逃也為時已晚,這城市早就屬於我們
It's my time, it's show time,
這是我的時代,來大秀一場吧
Held me down, now it's don't give a fuck time
打斷我亂哈啦,現在其他狗屁全都不重要
It's go time, it's show time
是時候開唱啦,來大秀一場吧
Sing it with me everybody let's go
大家快跟著我一起唱

#2
Cause it's one, it's one, one for the money
我說一,一是為錢而唱
Two, it's two, cause two is for the show
我說二,二是為秀而唱
Three, it's three, three get ready,
我說三,三是給我準備好
Are you ready motherfuckers? Are you ready? Let's go!
準備好了嗎雜碎們?準備好了?那就來吧!
#2

#2 repeat

#1 repeat

Let me see you start a war, start a riot
讓我看著你們開始起鬨,瘋狂暴動
When there's nothing left to burn, hear the silence
當你們燃燒殆盡,我要聽見場中一片寂靜
Hate me, you can't escape me and you ain't ever gonna change me
恨我吧,你逃不掉我這節奏而你也無能為力
I can't stand it, I've fucking had it, I'm about to blow
我無法承受,體內有著太多激情,我就要爆發啦

#2 repeat x2

#1 repeat x2

#2 repeat x2

#1 repeat x2

ARE YOU READY? LET'S GO!
準備好了嗎?來狂歡吧!
ARE YOU READY? LET'S GO!
準備好了嗎?來狂歡吧!

1 則留言: