2015年10月14日 星期三

[We the Kings] Any Other Way 中文歌詞

前言
  本歌有種筆者很熟悉的氣概,面對困境不屈不饒,就算身旁的一切都是阻礙也依然堅持,那是一種寧為玉碎、不為瓦全的意念,有一部分的歌詞也是唱得筆者心有戚戚焉,這大概也是筆者選上本曲的原因。

如果對筆者的創作有興趣的話,別忘了幫右側的粉絲團按個讚,隨時接收最新消息喔! >>>


原版

Nightcore版



I am wide awake
我神智清醒
And I'm standing tall
我站上高處
Up against the world
起身面對世界
Up against the wall
起身面對高牆
Between the love and hate
在愛與恨之間
They can hardly wait
群眾已經等不及
To watch the hero fall
要看英雄殞落

#1
You could give me hell
你可以讓我下地獄
You could give me death
你可以奪走我小命
Right before I bend
但在我屈服之前
I will have revenge
我將會復仇
Fire through my veins
火焰吞噬著我
I will fan the flames
我會浴火前進
Until my dying breath
直到嚥下最後一口氣
#1

#2
'Cause I will never go down
直到我力盡而亡為止
Any other way
否則你別想打敗我
I will never go down
戰到最後一兵一卒
Any other way
否則你別想打敗我
Gasoline pumping through my veins
血液如汽油般在血管中奔騰
Dancing on top of the flames
在火焰上華麗地起舞
I will never go down
直到我力盡而亡為止
Any other way
否則你別想打敗我
#2

Feel the poison now
感受這陣毒液
Slipping through my skin
流過我的體表
I'm not giving up
我不會放棄
But I'm giving in
而是向之伏首
To my darker side
向我的黑暗面
To my every sin
向我的原罪
So I can fight again
好讓我再戰一回

#1 repeat

#2 repeat

'Cause I will never go down
直到我力盡而亡為止
Any other way
否則你別想打敗我
I will never go down
戰到最後一兵一卒
Any other way
否則你別想打敗我

#2 repeat x2

Any other way
否則你別想打敗我

沒有留言:

張貼留言