2015年10月12日 星期一

[Elitoria][VICTORiOUS][OST] Take a Hint 中文歌詞

前言
  本曲來自兒童向節目勝利之歌VICTORiOUS,由該劇的演員Victoria Justice與Elizabeth Gillies所組成的Elitoria演唱,內容講述出眾的女性經常會遇到的煩惱,如果身邊有很受歡迎的女性朋友,應該多少也會聽到他們抱怨關於這方面的問題,有時候美麗帶來的也不全都是些好事呢。

如果對筆者的創作有興趣的話,別忘了幫右側的粉絲團按個讚,隨時接收最新消息喔! >>>


原版

Nightcore版



La~lala~lala~
啦~啦啦~啦啦~
La~lala~lala~
啦~啦啦~啦啦~

Why am I always hit on by the boys I never like
為何我總是遇上令人討厭的爛桃花
I can always see 'em coming, from the left or from the right
一朵接著一朵,從左右包夾我
I don't want to be a priss, I'm just try'na be polite
我不想當個狐狸精,試著禮貌地回絕
But it always seems to bite me in the...
但他們總是不惹火我不善罷甘休......

Ask me for my number, yeah, you put me on the spot
要我的電話號碼,把我拖進這淌渾水
You think that we should hook up, but I think that we should not
你認為我們天設地造,但我可不這麼想
You had me at "Hello", then you opened up your mouth
一見面我是還挺中意的,但當你開口時
And that is when it started going south Oh!
那便是一切災難的開端,喔!

#1
Get your hands off my hips, 'fore I'll punch you in the lips
把你的髒手拿開,趁我還沒痛扁你之前
Stop your staring at my... Hey!
不要再直盯著我的......嘿!
Take a hint, take a hint
識相點,識相點
No you can't buy me a drink, let me tell you what I think
你不用請我什麼,讓我告訴你我的想法
I think you could use a mint
去搞定你的口臭吧
Take a hint, take a hint
識相點,識相點
La~lala~lala~La~lala~lala~
啦~啦啦~啦啦~啦~啦啦~啦啦~
T-take a hint, take a hint
識、識相點,識相點
La~lala~lala~La~lala~lala~
啦~啦啦~啦啦~啦~啦啦~啦啦~
#1

I guess you still don't get it, so let's take it from the top
我猜你還是不懂,所以我就開門見山地說吧
You asked me what my sign is, and I told you it was "Stop"
你問過我的意見,我說過回答就是"不要"
And if I had a dime for every name that you just dropped
如果你每把過一個女人,我就能拿一毛錢
You'd be here and I'd be on a yacht Oh!
那我早在豪華遊艇上快活,喔!

#1 repeat

What about "No" don't you get?
你不懂"不要"是什麼意思嗎?
So go and tell your friends
去找你的朋友哭訴吧
I'm not really interested
我真的不是很在乎
It's about time that you're leavin'
現在你也該學到教訓了
I'm gonna count to three and
我數到三
Open my eyes and
當我張開雙眼
You'll be gone
我要你消失在我眼前

One!
一!
Get your hands off my...
把你的髒手拿開......
Two!
二!
Or I'll punch you in the...
不然我會痛扁你......
Three.!
三!
Stop your staring at my... Hey!
不要再直盯著我的......嘿!
Take a hint, take a hint
識相點,識相點

I am not your missing link
我不是你失落的夢中情人
Let me tell you what I think
讓我告訴你我的想法
I think you could use a mint
去搞定你的口臭吧
Take a hint, take a hint
識相點,識相點
Take a hint, take a hint
識相點,識相點
Woah!
嗚喔!

Get your hands off my hips, 'fore I'll punch you in the lips
把你的髒手拿開,趁我還沒痛扁你之前
Stop your staring at my... Hey!
不要再直盯著我的......嘿!
Take a hint, take a hint
識相點,識相點
La~lala~lala~
啦~啦啦~啦啦~
T-take a hint, take a hint
識、識相點,識相點
La~lala~lala~
啦~啦啦~啦啦~

沒有留言:

張貼留言