2015年4月19日 星期日

[Nine Lashes] Get Back 中文歌詞

前言
  本曲是在找其他東西的時候偶然發現的,其超帶勁的前奏令筆者一聽就迷上。細細品味後發現是懇求情人回首的情歌,雖然不是筆者喜歡的類型,不過依舊是不減那曲風給的震撼。

如果對筆者的創作有興趣的話,別忘了幫右側的粉絲團按個讚,隨時接收最新消息喔! >>>


原版

Nightcore版



I guess you don't believe me now
我猜你再也無法相信我
You never wanted this
你從不想要這種生活
Back turned and the wind is all you have
過去那一無所有的日子
It's all you needed
正是你要的

#1
You're alright, you're alright now
現在你一切安好
(You believe what you want to)
(你深信你想要如此)
Gone somehow, you've gone somehow
你離去的原因讓人搞不清
But I'm waiting for you
但我還在等你
#1

#2
Get back to where you once believed
回到你曾經視為歸屬的地方吧
Get back, get back
回來吧、回來吧
You want so bad to bury me
你是如此想將我深埋在過去之中
Get back, get back
回來吧、回來吧
#2

A far cry from a picture perfect calm
你會看見那副和祥的景象
Or can you see it?
亦或聽見我在遠方的哭嚎?
A bright light from a distance leaves you dark
遠方的燈火將你獨留在黑暗中
You're never free here
在這裡你永遠不會自由

#1 repeat

#2 repeat

You never knew that's what I had in mind
你從不瞭解我多為你著想
I made a way but you have run so far now
你不肯走上我安排好的路
Whatever thing that you just had to find
你離開我到底所求何物
You'll never see it but it kills you slowly
你遍尋不著,而這將慢慢折磨你至死
Yeah, it's gonna kill you slowly
沒錯,它將慢慢折磨你至死
Yeah, it's gonna kill you slowly
沒錯,它將慢慢折磨你至死

#2 repeat x2

沒有留言:

張貼留言