2014年5月29日 星期四

[Emphatic] Stronger 中文歌詞

前言
  這首歌描寫的是個長期遭到控制狂擺佈的人,終於受夠一切反抗的心境。控制狂通常對自己沒有信心,所以他指示、擺怖他人來行使他的意思,藉此來滿足他對自己無力的不安,但時候到了,羽翼漸豐的人都會試圖從他們身邊逃開,走出自己的路。

如果對筆者的創作有興趣的話,別忘了幫右側的粉絲團按個讚,隨時接收最新消息喔! >>>


原版



Breath
深呼吸
I breath to see the truth
我深呼吸來看清現實
It's not you anymore
我跟你再無瓜葛
I don't need your complications
我不需要屬於你的復雜
Greed is all you offer
你帶給我的只有貪婪

#1
Fuck that, I don't need that
去你的,我不需要你
You will never define me
你永遠不能定義我
Fuck that, I don't need that
去你的,我不需要你
You will never complete me
你永遠無法使我完整
Fuck that, I don't need that
去你的,我不需要你
You will never control me
你永遠別想控制我
Fuck that, I don't need that
去你的,我不需要你
You will never break me down
你永遠無法打倒我
I can't believe in you any longer
我無法再相信你
I am stronger
我更強悍
I can't believe in you any longer
我無法再相信你
I am stronger , stronger than you
我比你更強悍
#1

You are empty , you are guilty , you are dead
你腦裡空無一物,罪孽深重,宛如行屍走路
Dead to me , and I will never looking back
對我來說你已死去,而我永遠不回頭
I will leave you behind , I've lost it
我會拋下你,我變得瘋狂
Lost in time
在時光裡迷失自我

#1 repeat

You hold me under
你欺壓我
But now I'm well
但我現在過得很好
And you ripped my heart out
你掏空我的心
But now I'm well
但我現在過得很好
And you stole my soul
你偷走我的靈魂
But now I am whole
但現在我是完整的

Fuck that
去你的
I can't believe in you any longer
我無法再相信你
I am stronger
我更強悍
I can't believe in you any longer
我無法再相信你
I am stronger , stronger than you
我比你更強悍

#2
I believe I am stronger than you
我相信我比你更強悍

#2

#2 repeat x3

沒有留言:

張貼留言