2012年5月4日 星期五

[Good Charlotte][美國派:高潮再起][主題曲] Last night 中文歌詞

前言  
  描寫夜店玩咖一夜逍遙後的心境的歌曲,美國派配上本歌可以說完全無違和,聽得很過癮就順手處理掉囉!

如果對筆者的創作有興趣的話,別忘了幫右側的粉絲團按個讚,隨時接收最新消息喔! >>>


原版



Let's go !
Alll that I remenber is that you had me at hello
我只記得妳一開口便迷住了我
I knew right when I met her that I wouldn't take it slow
見到她感覺就對了 而我不打算放慢腳步
The more we heard the music, the more we got in synch
音樂聽的越多我倆越合拍
The more I kept you laughing, the less I stopped to think
笑的越多 我想的就越少
The last thing I remenber, you said this place is beat
我最後的印象 是妳說這裡太吵
it must have gotten crazy, 'cuz I can't recall a thing
昨晚一定很瘋狂 因為我記不起任何事

#1
Last night , (last night)
昨晚
can't remenber (remenber)
我想不起來
What happened (What happened)
發生啥事
Where'd we go?
我們去過哪裡?
I woke up (woke up)
今天早上
this morning (this morning)
我一起床
Where's my car ?
我的車呢?
Where's my keys ?
我的鑰匙呢?
Where's my clothes ?
我的衣服呢?
I feel my heads still spinning
我依然覺得頭昏眼花
but I'm doing alright
但我還好
'cuz I think I just had the best night of my life
我覺得我剛度過人生最棒的一晚
Last night (last night)
昨晚
Can't remenber (remenber)
我想不起來
What happened ?
發生啥事?
Did it happen ?
真的發生了嗎?
Last night
就在昨晚
#1

Everyone's been calling like I've been gone for days.
大家都在找我 像是我消失了好幾天似的
There's a note left on the table and all it says is "Thanks".
留在桌上的紙條只寫了句 "謝啦"
It's starting to get focused and I'm finally awake
我開始慢慢地恢復理智
I'm feeling kind of guility is there something I can take ?
罪惡感湧上心頭 有什麼藥可以消除它嗎?
There's lipstick on my collar.
留在衣領上的口紅
I'm piecing it together
讓我將一切拼湊起來
Then I see a picture of me and you
然後我看見我與你的照片

#1 repeat

And did I get the chance to say that I wanted you to stay ?
而我有機會訴說我想要妳留下嗎 ?
There's things I can't explain,'cuz my brain don't work that way.
我無法解釋那些事 我不知該怎麼說
Don't call this a one night stand.
別把這稱做一夜情
No, it wasn't planned.
不 這不是計劃好的
Wasn't in my head but I just wanna do it again and again and again just like......
這並非我所願 但我只想再試一次、一次、又一次 就像......

Last night , (last night)
昨晚
can't remenber (remenber)
我想不起來
What happened (What happened)
發生啥事
Where'd we go?
我們去過哪裡?
I woke up (woke up)
今天早上
this morning (this morning)
我一起床
Where's my car ?
我的車呢?
Where's my keys ?
我的鑰匙呢?
Where's my clothes ?
我的衣服呢?
I feel my heads still spinning
我依然覺得頭昏眼花
but I'm doing alright
但我還好
'cuz I think I just had the best night of my life
我覺得我剛度過人生最棒的一晚

Last night (last night)
昨晚
Can't remenber (remenber)
我想不起來
What happened ?
發生啥事?
Did it happen ?
真的發生了嗎?
Did it happen ?
真的發生了嗎?

Last night
就在昨晚

沒有留言:

張貼留言